دانلود رعنا
آمار بازدید
بازدید امروز => 26
باردید دیروز => 0
بازدید هفته => 35
بازدید ماه => 2000
بازدید سال => 3112
بازدید کل => 39598
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

                               به نام خدا

همانطور که میدانید گروه رستاک یک گروه موسیقی ایرانی است که قصد کرده که آهنگ های ملی ایران را که در حال فراموشی است زنده کند. ما نیز بر آن شدیم تا از این گروه قدرتمند و مردمی حمایت کنیم .از این رو تصمیم گرفتیم که پس از نوشتن مختصری از شرح حال اعضای این گروه , 3 نماهنگ معروف آنان را برای دانلود بگذاریم . یکی از این نماهنگ ها , نماهنگ رعنا است که به زبان گیلکی است و متن آن به شرح زیر است:

رعنا تی تومان گَله کشه (رعنا)
تی غوصه آخر مَرَ کُشه (رعنا)
دیل دوسی کردآجانه (رعنا)
حنا بنی تی دستانه (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاکیش میشه رعنا

(آخه) پارسال بشو امسال نومی (رعنا)
تی بشورا واش در‌بومی (رعنا)
تی لنگان خاش دربومی (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاچیش میشه رعنا

امسال سال چائیه (رعنا)
رعنای تی پرمه دائیه (رعنا)
جان من بوگو مرگ من بوگو رعنا
رعنای گل رعنا گل سمبله رعنا

رعنا بوشو تا لنگرود (رعنا)
خیاط بدی هیچ کی نوگود (رعنا)
خیاط وچی ته ره کت بودود (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاچیش میشه رعنا

و همچنین ترجه آن به شرح زیر است :

رعنای من، دامن بلندت روی زمین کشیده میشه، رعنا
از غصه دوریت دق می کنم، رعنا
چرا که دل به کرد آقا جان بستی رعنا
بخاطرش دستانت را حنا گرفته‌ای رعنا
آی روسیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنا مال منه رعنا، مثل کشمش سیاه شیرینه رعنا

پارسال رفتی امسال هنوز برنگشتی رعنا
راهی که رفتی چر از علف هرز شده رعنا
شاید استخوان پایت در اومده رعنا
آی روسیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنا مال منه رعنا، مثل کشمش سیاه شیرینه رعنا

امسال سال پر خیر چائیه است رعنا
رعنا پدر تو دایی من است (تو دختردایی من هستی)
جان من بگو مرگ من بگو رعنا


رعنا رفتی تا لنگرود رعنا
پارچه ای از جنس ماهوت خریدی رعنا
رفتی پیش خیاط برات کت دوخت
آی روسیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنا مال منه رعنا، مثل کشمش سیاه شیرینه رعنا

درضمن شما میتوانید برای دانلود این نماهنگ (تصویر + آهنگ) به آدرس زیر بروید :

دانلود

                      ارسالی توسط => سینا



[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ سینا و تینا ]

10 نوشته برتر